środa, 24 października 2012

Kotleciki chrupiące w panierce z Corn flakes -nuggets?

Składniki: 1 kg filetu z piersi kurczaka, płatki Corn flakes, świeża tarta bułka, przyprawa do kebaba, kurkuma, sól, mleko, olej do smażenia.


Przygotowanie: na dzień przed podaniem mięso umyć, osuszyć, pokroić na niewielkie kawałki. Natrzeć solą i odstawić do lodówki w misce, naczyniu wypełnionym mlekiem. Po 24 godzinach wyjąć i tuż przed smażeniem na głębokim oleju otaczać w panierce przygotowanej z rozgniecionych płatków Corn flakes wymieszanych ze świeżo potartą bułką i przyprawić kurkumą, przyprawą do kebaba, albo wedle uznania :)

Smacznego :)

4 komentarze:

Agnieszka L. pisze...

Gratuluję wygrania mojego jesiennego piernikobrania.
Prześlij mi proszę swój adres na maila, żebym mogła wysłać pierniczki.
Pozdrawiam. :)

Anonimowy pisze...

Malaysia & Singapore & brunei ideal online blogshop for wholesale & supply korean accessories,
accessories, earstuds, choker, rings, bangle, trinket & hair add-ons.
Deal 35 % wholesale discount. Ship Worldwide
Also visit my blog post : www.unemployment.ohio.gov

chefgonin pisze...

Witam uważam Twoje artykuły bardzo ciekawe, odwiedziłem swoją stronę i zauważyłem kilka receptur. Z Hiszpanii I zapraszamy do odwiedzenia mojego bloga gotowania znajduje się w Walencji w każdym tygodniu będę aktualizować, jest bardzo pozytywny, o innych kulturach żywności.

Wiesz co jest TARONCELLO? spokoju w moim blogu znajdziecie odpowiedź - ...
Próbowaliście kiedyś kaskadę Walencji w Trzech Króli?,

http://Valenciagastronomic.blogspot.com.es

W moim blogu mam tłumacza dla języka

Pójdę za odwiedzenie pozdrowienia Chefgonin

Anonimowy pisze...

Hey! Would you mind if I share your blog with my zynga group?
There's a lot of folks that I think would really enjoy your content. Please let me know. Cheers
Also see my webpage > Full Write-up